Обмін та повернення
При отриманні замовлення уважно оглядайте товар в присутності кур’єра, або представника служби доставки. Якщо Вам не подобається зовнішній вигляд або товар не відповідає параметрам замовлення, поверніть замовлення кур’єру, або через службу доставки не розкриваючи упаковку товару, ми обов’язково його замінимо. Претензії щодо зовнішнього вигляду товару приймаються тільки в момент доставки.
Згідно Закону України ” Про захист прав споживачів “, Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольняє його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний ним за призначенням.
Процедура повернення/обміну
Ви можете повернути товар протягом 3-х днів, якщо Ви отримали товар неналежної якості.
Для цього зателефонуйте нам за номером +38(098) 081 56 32
або надішліть на електронну пошту c позначкою «Повернення»:
1) Фотографію товару, на якій видно брак/дефект;
2) Фотографію етикетки;
3) Фотографію упаковки;
4) Надішліть нам товар перевізником Нова Пошта. Дані для відправлення товару: Левчук Андрій Сергійович, м. Рівне , відділення Нової Пошти №1, телефон +380980815632;
5) Повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення коштів на електронну пошту lionnmaarket@gmail.com;
6) Після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші на банківська карту або надсилаємо інший товар.
Усі послуги перевізників або комісії за переказ грошей відбуваються за рахунок Продавця.
При цьому поверненню та обміну підлягає лише товар:
– який не був введений в експлуатацію і не має слідів використання;
– товар повністю зберіг товарний вигляд;
– товар укомплектований, збережені всі ярлики, плівки і заводське маркування.